Pojemniki plastikowe Tupperware to klasyka. Są w niemal każdym amerykańskim domu. Popularne są także w Europie i w Polsce. Firma słynęła z tego, że stworzyła siec sprzedażny bezpośredniej a jej pojemniki sprzedawano na specjalnych domowych pokazach. Niestety odkąd wszystko można kupić w internecie siec sprzedażny Tupperware się załamała w USA.

W Polsce produkty Tupperware głównie dostępne są w internecie, na platformach sprzedażowych.

W USA sprzedaż bezpośrednia wciąż była najważniejszym kanałem dystrybucji dla firmy z Florydy. Tupperware jest mocno zadłużona i przestali jej ufać inwestorzy, którzy wyprzedają akcje. Ich wartość na nowojorskiej giełdzie spadła o 50 proc. - poniżej 3 dolarów. jeszcze w końcu 2013 roku za jedną akcje płacono 90 dolarów.

Tupperware ma poważne problemy z płynnością. Od ośmiu kwartałów spadają dochody a w listopadzie 2019 roku ze stanowiska zrezygnowała prezes Tricia Stitzel. Zaledwie po 18 miesiącach pracy. Jej następcą został Chris O'Leary, ale tylko jako p.o. Niestety dotychczas nie udało się znaleźć nikogo chętnego na objęcie tego stanowiska.

Firma usiłuje dotrzymać kroku konkurencji i zaczęła sprzedaż w internecie, ale według ekspertów zrobiła to za późno, tracąc rynek na rzecz innych producentów kolorowych, plastikowych naczyń. Jeszcze 2017 roku ówczesny prezes firmy Rick Goings upierał się, ze sprzedaż bezpośrednia na specjalnych domowych pokazach to model od którego firma nie zamierza odejść.