Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.02.2019 18:37 Publikacja: 03.02.2019 21:00
Foto: Adobe Stock
Zakaz handlu wciąż budzi kontrowersje i choć konsumenci się do tej rewolucji przyzwyczajają, to nadal czują się zaskakiwani. Z udostępnionego „Rzeczpospolitej" badania Havas Media Group na reprezentatywnej próbie dorosłych Polaków wynika, że więcej niż co trzeci nie wie, co się zmieniło w 2019 r., jeśli chodzi o otwieranie sklepów w niedzielę. Ponad 60 proc. wie, że zakupy możliwe są tylko w ostatnią niedzielę miesiąca.
Czytaj także: Niedziele handlowe 2019. W te niedziele będzie można zrobić zakupy w 2019 roku
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Pepco sprzeda sieć Poundland funduszowi Gordon Brothers. Zarząd zasygnalizował, że możliwe są dalsze zmiany w st...
Pepco sprzedaje Poundland funduszowi Gordon Brothers. Cena jest symboliczna, a w praktyce Pepco do transakcji do...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
O 400 sklepów Sinsay mniej niż planowano otworzy w tym roku gdańska grupa handlowa po weryfikacji wyników nowego...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas