Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 04.02.2019 18:37 Publikacja: 03.02.2019 21:00
Foto: Adobe Stock
Zakaz handlu wciąż budzi kontrowersje i choć konsumenci się do tej rewolucji przyzwyczajają, to nadal czują się zaskakiwani. Z udostępnionego „Rzeczpospolitej" badania Havas Media Group na reprezentatywnej próbie dorosłych Polaków wynika, że więcej niż co trzeci nie wie, co się zmieniło w 2019 r., jeśli chodzi o otwieranie sklepów w niedzielę. Ponad 60 proc. wie, że zakupy możliwe są tylko w ostatnią niedzielę miesiąca.
Czytaj także: Niedziele handlowe 2019. W te niedziele będzie można zrobić zakupy w 2019 roku
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Chiński koncern chce przejąć większościowy pakiet udziałów w niemieckim właścicielu sieci MediaMarkt i Saturn. B...
Francuskie media donoszą, że rozpoczął się proces sprzedaży 800 sklepów i 40 centrów handlowych Carrefour w Pols...
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas