Reklama

Sieci handlowe rozbiły reklamowy bank

Ograniczenia niedzielnej sprzedaży nasiliły ofensywę handlu, który w 2018 r. był zdecydowanym liderem promocji w mediach. Wydał na nią 6,3 mld zł, o 16 proc. więcej niż rok wcześniej.

Aktualizacja: 30.01.2019 08:40 Publikacja: 29.01.2019 20:00

Sieci handlowe rozbiły reklamowy bank

Foto: 123RF

To w dużej mierze zasługą walki promocyjnej największych sieci dyskontów i supermarketów był ubiegłoroczny 4,4 proc. wzrost wydatków reklamowych w prasie, radiu, telewizji, kinie i outdoorze, czyli w tradycyjnych mediach. Licząc według stawek cennikowych netto, reklamodawcy zasilili je w minionym roku kwotą 34,2 mld zł, prawie o 1,5 mld zł większą niż rok wcześniej – wynika z przygotowanych dla „Rzeczpospolitej" wyliczeń firmy badawczej Kantar Media.

Niedziele handlowe 2019. W te niedziele będzie można zrobić zakupy w 2019 roku

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Handel
Czy Trump dogadał się z Chinami w sprawie ceł i TikToka? Intrygujący wpis na Truth Social
Handel
Towar za towar. Rozkręca się handel barterowy między Rosją a Chinami
Handel
Chińskie śledztwo w sprawie chipów z USA. Rozmowy handlowe nabierają tempa
Reklama
Reklama