Reklama
Rozwiń
Reklama

Sieci handlowe rozbiły reklamowy bank

Ograniczenia niedzielnej sprzedaży nasiliły ofensywę handlu, który w 2018 r. był zdecydowanym liderem promocji w mediach. Wydał na nią 6,3 mld zł, o 16 proc. więcej niż rok wcześniej.

Aktualizacja: 30.01.2019 08:40 Publikacja: 29.01.2019 20:00

Sieci handlowe rozbiły reklamowy bank

Foto: 123RF

To w dużej mierze zasługą walki promocyjnej największych sieci dyskontów i supermarketów był ubiegłoroczny 4,4 proc. wzrost wydatków reklamowych w prasie, radiu, telewizji, kinie i outdoorze, czyli w tradycyjnych mediach. Licząc według stawek cennikowych netto, reklamodawcy zasilili je w minionym roku kwotą 34,2 mld zł, prawie o 1,5 mld zł większą niż rok wcześniej – wynika z przygotowanych dla „Rzeczpospolitej" wyliczeń firmy badawczej Kantar Media.

Niedziele handlowe 2019. W te niedziele będzie można zrobić zakupy w 2019 roku

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama