W sklepie w sumie powstało 250 miejsc pracy, a obiekt ma aż ponad 3,6 tys. mkw. powierzchni handlowej. Na dwóch kondygnacjach klienci znajdą kolekcje damskie, męskie i dziecięce, w tym obuwie, akcesoria, a także bieliznę i wyposażenie domu.

Otwarcie sklepu kilkukrotnie przesuwano. Teraz firma zdecydowała się na jego uruchomienie mimo tego, że frekwencja w centrach handlowych nadal jest niższa niż przed rokiem. 

Czytaj także:  Duże zwolnienia w Marks & Spencer. Pracę straci 7 tysięcy osób

- Bardzo cieszymy się z otwarcia naszego pierwszego sklepu w Warszawie. Primark jest już dobrze znaną marką w Polsce, dlatego tym bardziej cieszy nas możliwość zaoferowania klientom z Warszawy i regionu „niesamowitej mody w niesamowitych cenach” oraz to, że staniemy się częścią lokalnej społeczności warszawskiej. Polska jest ważnym rynkiem dla sieci Primark i stanowi kolejny kamień milowy w naszej ekspansji w Europie Środkowo-Wschodniej - zapowiadał Maciej Podwojski, sales and operations manager w Primark Polska.

Sieć Primark została założona w Dublinie w 1969 r. Obecnie posiada ponad 380 sklepów i niemal 1,5 mln mkw. powierzchni handlowej w 12 krajach: Irlandii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Niemczech, Holandii, Belgii, Austrii, Francji, Stanach Zjednoczonych, Włoszech i Słowenii. Primark zatrudnia ponad 70 tys. osób, a w roku obrotowym 2018/19 otworzył 15 sklepów, tworząc ponad 4,5 tys. miejsc pracy.