Spar poza zmianą nazwy wciąż uruchamia nowe placówki, ostatnio miało to miejsce w Warszawie, tym samym już 35 proc. placówek Piotr i Paweł zmieniło nazwę na EUROSPAR lub SPAR.

- Proces rozwoju sieci sklepów SPAR jest dynamiczny – udało nam się utrzymać pracę w tempie założonym w naszym harmonogramie, pomimo ogromnego wpływu pandemii COVID-19 na rynek handlu. Sieć dynamicznie rozwija się także w oparciu o nowe umowy z niezależnymi detalistami. Na dzień dzisiejszy ponad 170 sklepów jest zarządzanych przez naszych niezależnych partnerów – powiedział Rob Philipson, członek zarządu SPAR Group.

- Bardzo mocno angażujemy się w rynek handlowy w Polsce – rozumiemy, że polski konsument to klient świadomy, oczekujący produktów dobrej jakości i chętnie kupujący w dobrze zaopatrzonych sklepach. Standardy sklepów sieci SPAR pozwalają nam spełnić wszystkie te potrzeby. Dokładnie analizujemy oczekiwania klientów sklepów w każdej lokalizacji, w której działamy - dodaje.

Proces rebrandingu sklepów Piotr i Paweł rozłożony jest na cały 2020 rok, aby zapewnić sprawność jego przebiegu. Sieć zarządzana przez Wasz Sklep SPAR przekroczyła 220 placówek i jest znacząco większa niż poziom założony na 2020 rok. Wasz Sklep SPAR zakłada, że do sieci rocznie będzie dołączać przynajmniej 50 nowych sklepów. Tym samym w ciągu czterech lat sieć obejmie ponad 400 placówek.