Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Szymon Mordasiewicz: #my + #więcej + #teraz = milenialsi

Milenialsi rosną z technologią, która wyzwala i daje pewne możliwości – mówi Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający Nielsen Polska, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 23.02.2017 13:54 Publikacja: 23.02.2017 11:55

#RZECZoBIZNESIE: Szymon Mordasiewicz: #my + #więcej + #teraz = milenialsi

Foto: tv.rp.pl

Gość tłumaczył, że milenialsi to osoby urodzone pomiędzy 1980-2000 r. Globalnie jest ich 24 proc. W Polsce to ponad 9 mln, czyli jedna czwarta naszej populacji.

- W roku 2020 milenialsi będą stanowić 35 proc. populacji pracowników – mówił Mordasiewicz. - Teraz jest ostatni moment, żeby zastanowić się jak się nimi zająć. Czy pracodawcy i producenci mają właściwą strategię dla tego pokolenia. Oni za chwilę będą głosowali swoimi portfelami,co kupić, gdzie pracować – dodał.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Handel
Czy Trump dogadał się z Chinami w sprawie ceł i TikToka? Intrygujący wpis na Truth Social
Handel
Towar za towar. Rozkręca się handel barterowy między Rosją a Chinami
Handel
Chińskie śledztwo w sprawie chipów z USA. Rozmowy handlowe nabierają tempa
Reklama
Reklama