Reklama

Inwestorzy tracą wiarę w Temidę

WGI, GetBack czy PCZ – to tylko przykłady afer na polskim rynku. W ostatnich kilkunastu latach było ich wiele. Poszkodowani nadal czekają na ostateczne wyroki.

Aktualizacja: 27.11.2019 09:24 Publikacja: 26.11.2019 21:00

Inwestorzy tracą wiarę w Temidę

Foto: Adobe Stock

W strategii rynku kapitałowego jasno zapisano konieczność poprawy w zakresie egzekwowania prawa. Czas pokaże, czy za deklaracjami pójdą konkrety. Na razie poszkodowani stoją na straconej pozycji. Polski rynek kapitałowy od lat zmaga się z kryzysem zaufania. Jest to pokłosie afer, w których poszkodowanych zostało tysiące inwestorów, a miliony złotych wyparowały z rynku. Niestety, w wielu przypadkach „autorzy" afer mają się całkiem dobrze. W przeciwieństwie do poszkodowanych, którzy tracą wiarę w to, że odzyskają utracone środki.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Sebastian Kondracki: Bielik AI ma już milion pobrań. I w żadnym wypadku nie jest na sprzedaż
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Patronat Rzeczpospolitej
Samodzielność to nowa waluta przyszłości
Biznes
Pożyczki z SAFE zagrożone, odwet Brukseli na Chinach i zwolnienie z relokacji
Biznes
Afryka otwiera drzwi dla polskich firm. Rusza ekspansja
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
SoftBank sprzedaje akcje Nvidii. Zainwestuje miliardy w sztuczną inteligencję
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama