Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.02.2019 16:56 Publikacja: 01.02.2019 14:45
Foto: Bloomberg
„W związku z nieprawdziwymi informacjami, zawartymi w artykule pt. >Orlen zmienia dyrektora marketingu. W tle przejęcie Radia ZET?<, który ukazał się na portalu wirualnemedia.pl w dniu 01.02.2019 r., informujemy, że nie jest prawdą, jak twierdzi autor artykułu, że zmiana personalna w PKN Orlen na stanowisku dyrektora wykonawczego ds. marketingu może mieć związek ze sprzedażą Radia ZET. Pragniemy podkreślić, że żadne decyzje kadrowe podejmowane w spółce nie są w jakikolwiek sposób powiązane z wspomnianą transakcją sprzedaży Radia ZET” – czytamy w oświadczeniu PKN Orlen przesłanym „Rzeczpospolitej”.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Amerykański Senat i Izba Reprezentantów przegłosowały „Big Beautiful Bill” Trumpa, branża logistyczna ostrzega p...
Fundacje rodzinne stają się coraz popularniejszym narzędziem dla polskich przedsiębiorców oraz rodzin biznesowyc...
Microsoft zwolni około 9000 pracowników. Ta zmiana dotknie około 4 proc. globalnej siły roboczej spółki w różnyc...
Del Monte Foods, 138-letnia firma najlepiej znana z konserwowanych owoców i warzyw, ogłosiła upadłość i poszukuj...
Komisja Europejska proponuje ambitny cel redukcji emisji. Polska krytykuje ETS2, USA i Wietnam zawierają przełom...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas