Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 01.02.2019 16:56 Publikacja: 01.02.2019 14:45
Foto: Bloomberg
„W związku z nieprawdziwymi informacjami, zawartymi w artykule pt. >Orlen zmienia dyrektora marketingu. W tle przejęcie Radia ZET?<, który ukazał się na portalu wirualnemedia.pl w dniu 01.02.2019 r., informujemy, że nie jest prawdą, jak twierdzi autor artykułu, że zmiana personalna w PKN Orlen na stanowisku dyrektora wykonawczego ds. marketingu może mieć związek ze sprzedażą Radia ZET. Pragniemy podkreślić, że żadne decyzje kadrowe podejmowane w spółce nie są w jakikolwiek sposób powiązane z wspomnianą transakcją sprzedaży Radia ZET” – czytamy w oświadczeniu PKN Orlen przesłanym „Rzeczpospolitej”.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Roskosmos chwali się, że testuje już konkurenta Starlinka. I że system niskoorbitalnych satelitów pojawi się na...
Cyberprzestępcy wykradli dane logowania tysięcy Polaków i opublikowali je na znanym forum hakerskim. Dokument sk...
Unia opóźnia 19. pakiet sankcji wobec Rosji, w Niemczech narasta konflikt CDU–SPD o energetykę, a prezydent Karo...
W czwartek kończy się kadencja prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Prawo nie przewiduje możliwości jej pr...
Polska branża technologiczna odpowiada na wyzwania związane z dronami, Waszyngton i Pekin zbliżają się do porozu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas