Klienci Alior Banku na jego profilu na Facebooku skarżyli się na dostęp do bankowości internetowej, nie mogli zalogować się do systemu a zatem dokonać płatności. Niektórzy narzekali też na bardzo długi czas oczekiwania na infolinii, bo początkowo nie było żadnych informacji o problemach. Późnym wieczorem bank potwierdził, że faktycznie ma problemy techniczne.
„ Potwierdzamy, że wczoraj od godziny 20.30 występowały problemy z funkcjonowaniem systemu bankowości internetowej Alior Banku. Dziś o godzinie 3.00 w nocy wszystkie problemy zostały rozwiązane, a systemy przywrócone. Obecnie zarówno system bankowości internetowej, jak i autoryzacje transakcji kartowych działają poprawnie. Wszystkich klientów przepraszamy za niedogodnośc ” – podał bank. W innym oświadczeniu, przekazanym na Twitterze, dodano, że transakcje kartowe działają poprawnie i zapewniono, że środki klientów są bezpieczne. Ostrzeżono jednak, że salda mogą się błędnie wyświetlać do czasu naprawy problemu