Reklama

Po awarii Euronetu - co robić?

Bankomaty, jak każdy inny sprzęt, mogą ulec chwilowej awarii. Trudno jednak zachować spokój, kiedy w grę wchodzi utrata sporych pieniędzy. Co zrobić, kiedy bankomat nie wypłaca żądanej przez nas kwoty?

Aktualizacja: 12.11.2016 19:57 Publikacja: 12.11.2016 14:10

Po awarii Euronetu - co robić?

Foto: Fotorzepa, Dariusz Majgier

W czwartek wiele bankomatów Euronetu na terenie całej Polski uległo uszkodzeniu. Klienci momentalnie wzniecili panikę na facebookowym profilu firmy, skarżąc się, że bankomat nie wypłacił żądanej przez nich kwoty, natomiast z ich kont ubyły pieniądze. Nic dziwnego, że sytuacja wywołała tak silne emocje. Oto kilka rad, co należy zrobić, w przypadku uszkodzenia bankomatu.

Przede wszystkim należy zgłosić reklamację bezpośrednio do naszego banku, a nie do operatora bankomatu, jakim jest na przykład Euronet. To bank, z którego usług korzystamy, jest zobowiązany do przekierowania naszego zgłoszenia dalej do operatora urządzenia i odpowiada za cały przebieg procesu reklamacji. Specjalne formularze służące do składania reklamacji można znaleźć na stronie internetowej banku. Najważniejsze informacje, jakie będziemy musieli w niej zawrzeć, to numer uszkodzonego bankomatu, data i godzina zdarzenia oraz opis problemu.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Banki
Sąd w USA: Sbierbank może odpowiadać za współpracę z terrorystami z Doniecka
Banki
Co ze stopami procentowymi? Decyzja RPP niepewna
Banki
Ostatni amerykański bank żegna Rosję. Kiedyś był na tym rynku gigantem
Banki
Twórca Revoluta: Nie jesteśmy portfelem cyfrowym. Budujemy globalny bank przyszłości
Banki
FOR: podwyżka CIT dla banków zaszkodzi Polakom
Reklama
Reklama