Reklama

Po awarii Euronetu - co robić?

Bankomaty, jak każdy inny sprzęt, mogą ulec chwilowej awarii. Trudno jednak zachować spokój, kiedy w grę wchodzi utrata sporych pieniędzy. Co zrobić, kiedy bankomat nie wypłaca żądanej przez nas kwoty?

Aktualizacja: 12.11.2016 19:57 Publikacja: 12.11.2016 14:10

Po awarii Euronetu - co robić?

Foto: Fotorzepa, Dariusz Majgier

W czwartek wiele bankomatów Euronetu na terenie całej Polski uległo uszkodzeniu. Klienci momentalnie wzniecili panikę na facebookowym profilu firmy, skarżąc się, że bankomat nie wypłacił żądanej przez nich kwoty, natomiast z ich kont ubyły pieniądze. Nic dziwnego, że sytuacja wywołała tak silne emocje. Oto kilka rad, co należy zrobić, w przypadku uszkodzenia bankomatu.

Przede wszystkim należy zgłosić reklamację bezpośrednio do naszego banku, a nie do operatora bankomatu, jakim jest na przykład Euronet. To bank, z którego usług korzystamy, jest zobowiązany do przekierowania naszego zgłoszenia dalej do operatora urządzenia i odpowiada za cały przebieg procesu reklamacji. Specjalne formularze służące do składania reklamacji można znaleźć na stronie internetowej banku. Najważniejsze informacje, jakie będziemy musieli w niej zawrzeć, to numer uszkodzonego bankomatu, data i godzina zdarzenia oraz opis problemu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Banki
WIBOR w centrum sporu. Co czeka kredytobiorców po opinii rzecznika TSUE?
Banki
Opinia TSUE w sprawie WIBOR. Banki mogą odetchnąć z ulgą?
Banki
Cyberincydent w PKO BP. Etyczny haker wskazał lukę w zabezpieczeniach?
Banki
Prezes BGK: Będzie nowy wehikuł do finansowania obronności
Banki
Incydent w PKO BP. Czyje dane ujawniono?
Reklama
Reklama