Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 25.01.2016 11:38 Publikacja: 25.01.2016 11:00
Foto: 123RF
Kampania „Wybierz mądrze, wybierz Adwokata" prezentowana jest wyłącznie w internecie. Od dnia premiery – czyli od 22 stycznia – obejrzały ją 164 tysiące osób.
W krótkich spotach autorzy położyli nacisk na to, aby pokazać, że pod szyldem kancelarii odszkodowawczych często działają ludzie, którzy nie mają profesjonalnej wiedzy prawniczej, na co dzień wykonujący zawody dalekie od prawniczych, a pobierający wysokie prowizje za swoje usługi. W spotach demaskuje się również sposób pozyskiwania klienta np. nagabywanie chorych w szpitalach, czy rodzin ofiar wypadków, w celu zaproponowania pomocy w uzyskaniu odszkodowania.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Umorzenie części afery korupcyjnej Sławomira Nowaka to sytuacja niecodzienna, która może bulwersować obywateli,...
Dostęp do elektronicznych ksiąg wieczystych będzie możliwy po zalogowaniu się profilem zaufanym albo podobnymi n...
Do 5-letniego terminu, po którym sprzedaż nieruchomości spadkowej jest bez PIT, można zaliczyć ich posiadane tak...
Do połowy przyszłego roku rząd chce przygotować obszerne projekty trzech ustaw dotyczących mieszkalnictwa. Mają...
Wtargnięcie dronów do Polski sprawiło, że ożyły pytania o scenariusze wydarzeń na wypadek rosyjskiej agresji. Do...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas