Reklama
Rozwiń
Reklama

Ruszyła kampania NRA „Wybierz mądrze, wybierz Adwokata"

Komisja Wizerunku Zewnętrznego i Ochrony Prawnej przy NRA przygotowała kampanię informacyjną, której celem jest uświadomienie społeczeństwu mechanizmów funkcjonowania kancelarii odszkodowawczych.

Aktualizacja: 25.01.2016 11:38 Publikacja: 25.01.2016 11:00

Ruszyła kampania NRA „Wybierz mądrze, wybierz Adwokata"

Foto: 123RF

Kampania „Wybierz mądrze, wybierz Adwokata" prezentowana jest wyłącznie w internecie. Od dnia premiery – czyli od 22 stycznia – obejrzały ją 164 tysiące osób.

W krótkich spotach autorzy położyli nacisk na to, aby pokazać, że pod szyldem kancelarii odszkodowawczych często działają ludzie, którzy nie mają profesjonalnej wiedzy prawniczej, na co dzień wykonujący zawody dalekie od prawniczych, a pobierający wysokie prowizje za swoje usługi. W spotach demaskuje się również sposób pozyskiwania klienta np. nagabywanie chorych w szpitalach, czy rodzin ofiar wypadków, w celu zaproponowania pomocy w uzyskaniu odszkodowania.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Sądy i trybunały
Waldemar Żurek ujawnia projekt reformy KRS. Liczy na poparcie prezydenta
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Służby mundurowe
W 2026 roku wojsko wezwie nawet 235 tys. osób. Kto jest na liście?
Nieruchomości
Ważne zmiany dla każdego, kto planuje budowę. Ustawa przyjęta
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama