Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.01.2016 11:38 Publikacja: 25.01.2016 11:00
Foto: 123RF
Kampania „Wybierz mądrze, wybierz Adwokata" prezentowana jest wyłącznie w internecie. Od dnia premiery – czyli od 22 stycznia – obejrzały ją 164 tysiące osób.
W krótkich spotach autorzy położyli nacisk na to, aby pokazać, że pod szyldem kancelarii odszkodowawczych często działają ludzie, którzy nie mają profesjonalnej wiedzy prawniczej, na co dzień wykonujący zawody dalekie od prawniczych, a pobierający wysokie prowizje za swoje usługi. W spotach demaskuje się również sposób pozyskiwania klienta np. nagabywanie chorych w szpitalach, czy rodzin ofiar wypadków, w celu zaproponowania pomocy w uzyskaniu odszkodowania.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prokuratura skierowała do sądu akt oskarżenia przeciwko jednemu z najbardziej znanych prawników w Polsce, prof....
Ułaskawienie prawicowego działacza, skazanego na 30 godzin prac społecznie użytecznych miesięcznie przez rok, ka...
Skierowałam do prokuratury zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa w związku z publikacją adnotacji...
W aplikacji mObywatel pojawi się nowa funkcjonalność, która sprawi, że po kolizji drogowej nie trzeba będzie spi...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Po raz pierwszy w historii Rady Dialogu Społecznego strona pracowników i strona pracodawców przyjęły jednomyślni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas