Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 14.02.2017 09:03 Publikacja: 14.02.2017 08:40
Foto: 123RF
"Adwokatura. Sytuacje kryzysowe" - pod tym hasłem 17 marca w Łodzi odbędzie się spotkanie komisji wizerunkowych okręgowych rad adwokackich.
To kolejne z cyklu spotkanie poświęcone bieżącej sytuacji polskiej Adwokatury i jej obecności w sferze publicznej. Tym razem tematem konferencji będą sposoby reagowania na różne sytuacje kryzysowe. Jak przekonują organizatorzy kryzysy co pewien czas pojawiają się w każdej organizacji realizującej swoje cele w otoczeniu społecznym, ale organizacje, które wypracowały podstawy transparentnej i rzetelnej komunikacji są bardziej odporne na takie kryzysy, a po ich zakończeniu wychodzą z nich bez ponoszenia strat wizerunkowych. Celem konferencji jest przede wszystkim próba wypracowania modelu spójnej komunikacji, która może pomóc w sytuacjach kryzysowych, dotykających zarówno poszczególne izby adwokackie, jak i całe środowisko Adwokatury.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Sędziowie Trybunału Konstytucyjnego – Prezes Bogdan Święczkowski oraz Krystyna Pawłowicz zostali poinformowani p...
Kolegium Sądu Okręgowego w Gdańsku negatywnie zaopiniowało pomysł odwołania dwóch tamtejszych sędziów funkcyjny...
Chociaż do kolejnej waloryzacji rent i emerytur zostało jeszcze sporo czasu, rząd zdecydował już, o ile mogą wzr...
W sierpniu, w przypadku aż czterech tur wypłat 800 plus, środki trafią na konta beneficjentów wcześniej. Ponadto...
W dniu zaprzysiężenia Karola Nawrockiego na prezydenta poinformowano o rozwiązaniu umowy między Andrzejem Dudą a...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas