Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 10.09.2019 08:05 Publikacja: 10.09.2019 08:05
Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki
Motywem przewodnim kampanii Krajowej Rady Radców Prawnych jest klient i sposób, w jaki pomógł mu prawnik z niebieskim żabotem. Z badań sondażowych wynika, iż Polacy nadal nie mają potrzeby korzystania z usług prawników. „Celem kampanii jest przekonanie ich, że taka pomoc jest niezbędna w wielu konfliktach w życiu codziennym. A co najważniejsze, bardziej skuteczna niż radzenie sobie z nimi w pojedynkę" – podkreśla biuro prasowe KRRP.
W klipie promocyjnym wypowiada się m.in. kwiaciarka, której w rozwodzie pomógł radca, czy przedsiębiorca, który dzięki analizie umowy przez radcę uniknął bankructwa firmy.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Wrzucenie na profil firmy zdjęć pracownic na L4 ze złośliwym komentarzem może godzić w ich dobra osobiste. Lepie...
Nie sposób uznać, by po rozpadzie konkubinatu, związek został nierozliczony, bo jeden z partnerów zakładał, że m...
Jeśli inspektor pracy uzna, że przedsiębiorca jest pracownikiem, trzeba będzie skorygować wszystkie podatkowe i...
Za kilka dni Izba Pracy wyda ostatnią uchwałę „siódemkową”. Sąd Najwyższy umiera – mówi „Rz” sędzia Piotr Prusin...
Minister Waldemar Żurek odwołał prezesów i wiceprezesów sądów, pomimo negatywnej opinii kolegiów sądów - poinfor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas