Radcowie: nowa kampania wizerunkowa w gazetach, radiu i telewizji

W środę rusza ogólnopolska kampania medialna samorządu radcowskiego. To pierwsza tak szeroko zakrojona ich akcja wizerunkowa w historii.

Publikacja: 10.09.2019 08:05

Radcowie: nowa kampania wizerunkowa w gazetach, radiu i telewizji

Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki

Motywem przewodnim kampanii Krajowej Rady Radców Prawnych jest klient i sposób, w jaki pomógł mu prawnik z niebieskim żabotem. Z badań sondażowych wynika, iż Polacy nadal nie mają potrzeby korzystania z usług prawników. „Celem kampanii jest przekonanie ich, że taka pomoc jest niezbędna w wielu konfliktach w życiu codziennym. A co najważniejsze, bardziej skuteczna niż radzenie sobie z nimi w pojedynkę" – podkreśla biuro prasowe KRRP.

W klipie promocyjnym wypowiada się m.in. kwiaciarka, której w rozwodzie pomógł radca, czy przedsiębiorca, który dzięki analizie umowy przez radcę uniknął bankructwa firmy.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Konsumenci
Pozew grupowy oszukanych na pompy ciepła. Sąd wydał zabezpieczenie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Sądy i trybunały
Dr Tomasz Zalasiński: W Trybunale Konstytucyjnym gorzej już nie będzie
Konsumenci
TSUE wydał ważny wyrok dla frankowiczów. To pokłosie sprawy Getin Banku
Nieruchomości
Właściciele starych budynków mogą mieć problem. Wygasają ważne przepisy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Prawo rodzinne
Przy rozwodzie z żoną trzeba się też rozstać z częścią krów