Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.07.2017 07:58 Publikacja: 04.07.2017 07:58
Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki
To pierwsza taka kampania wśród samorządów prawniczych. Chodzi o ukazanie praktycznych i życiowych sytuacji, w których z usług radcy prawnego można skorzystać. Kampanią kieruje zasada pierwszeństwa klienta: to on jest jej bohaterem i o rozwiązanie jego problemów chodzi.
– Podstawą przekazu są badania socjologiczne wykonane na zlecenie Krajowej Rady Radców Prawnych, wskazujące zarówno elementy, które powinna zawierać dobra kampania promocyjna, jak i grupy, do których przekaz powinien trafić. Rezultatem jest 30-sekundowy klip – mówi Maciej Bobrowicz, prezes KRRP. ©?
Każdy sprawdzi wysokość przyszłej emerytury przez internet. Budżet państwa nie poniesienie z tego tytułu żadnych...
Od 1 lipca zaczną obowiązywać nowe, ostrzejsze wymogi na egzaminie na prawo jazdy. Za rozporządzeniem w tej spra...
Oględziny kart do głosowania w kolejnych dwóch komisjach, dokonane przez Sąd Najwyższy, doprowadziły do wykrycia...
Uniwersytet Warszawski przed Uniwersytetem Jagiellońskim i Politechniką Warszawską - tak wygląda czołówka Rankin...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas