Aktualizacja: 04.07.2017 07:58 Publikacja: 04.07.2017 07:58
Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki
To pierwsza taka kampania wśród samorządów prawniczych. Chodzi o ukazanie praktycznych i życiowych sytuacji, w których z usług radcy prawnego można skorzystać. Kampanią kieruje zasada pierwszeństwa klienta: to on jest jej bohaterem i o rozwiązanie jego problemów chodzi.
– Podstawą przekazu są badania socjologiczne wykonane na zlecenie Krajowej Rady Radców Prawnych, wskazujące zarówno elementy, które powinna zawierać dobra kampania promocyjna, jak i grupy, do których przekaz powinien trafić. Rezultatem jest 30-sekundowy klip – mówi Maciej Bobrowicz, prezes KRRP. ©?
Mój klient nie przyznał się do zarzucanych mu czynów; złożył oświadczenie dotyczące swojej kondycji zdrowotnej –...
Rzecznik Praw Pacjenta wypłaci pacjentowi najwyższą możliwą do przyznania sumę świadczenia kompensacyjnego z Fun...
Sąd Najwyższy uznał w środę częściowo skargi Karola Nawrockiego i Marka Jakubiaka, którzy zakwestionowali niektó...
Czy złożenie w akcie notarialnym nieprawdziwego oświadczenia stanowi przestępstwo? Sprawę, na kanwie historii z...
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas