Jeśli chodzi o Stadion Narodowy, to jest on nowoczesnym przedsięwzięciem. Po pierwsze – jako inwestycja, która obejmuje swoim zakresem nie tylko sport, po drugie – jako biznes. Planujemy zakup wyposażenia za mniej więcej półtora roku, ponieważ to, co chcemy kupić, nie jest obecnie dostępne na rynku. To ważne, skoro mowa o nowoczesności. Nie ma drugiego tak prowadzonego projektu jak Stadion Narodowy. Oprócz meczów piłkarskich będzie się na nim mogło odbywać kilkadziesiąt zupełnie innych imprez. Stadion Narodowy nie jest obiektem budowanym wyłącznie na Euro 2012. Jest to część świadomego zagospodarowania i stworzenia nowego centrum Pragi. W tym projekcie znajdzie się nie tylko stadion, ale także hotel, centrum kongresowe, handlowe, biura, miejsca pracy, wystawy etc. Moim zdaniem to jest dobry sposób patrzenia na taki obiekt jakim jest stadion. Ważna jest przecież jego przyszłość, ponieważ tak naprawdę dopiero po Euro zacznie on żyć swoim prawdziwym życiem.

Trzeba też sobie jasno powiedzieć, czym jest Euro. My tak naprawdę budujemy studia telewizyjne, bo bez przekazu telezwizyjnego nie byłoby sensu organizowania tego rodzaju imprezy. To jeden z najistotniejszych elementów, dzięki któremu impreza staje się opłacalna. Cały mechanizm Euro polega na produkcji sygnału telewizyjnego i sprzedawaniu go. Natomiast to, czy stadion będzie komfortowy – mam nadzieję, że będzie – czy będą drogi dojazdowe, ma stosunkowo małe znaczenie.