Reklama
Rozwiń
Reklama

PO na billboardach, Tusk w Polskę

Więcej z Unii na szpitale, miejsca pracy i dzieci – takie hasła znajdują się na billboardach, które Platforma rozwiesza w całym kraju

Publikacja: 19.09.2011 02:02

Platforma przygotowała trzy wersje nowych billboardów

Platforma przygotowała trzy wersje nowych billboardów

Foto: Fotorzepa

Partia przygotowała trzy wersje billboardów. Widnieją na nich wizerunki młodego chłopaka, młodej dziewczyny, starszego mężczyzny. Każdy pyta: „Mniej czy więcej?", a na dole umieszczono hasła: „Więcej z Unii na miejsca pracy", „Więcej z Unii na dzieci", „Więcej z Unii na szpitale".

Billboardy PO mają przekonać wyborców, że jeśli Platforma będzie rządzić po wyborach, wypracuje dobry dla Polski nowy budżet UE.

Nawiązują one do elementów ogłoszonego przez partię programu wyborczego, w którym PO obiecuje, że wynegocjuje dla Polski 300 mld zł w budżecie Unii. Politycy Platformy przekonują, że wyborcy, oddając głos 9 października, przesądzą o szansach Polski na te pieniądze.

– Jaki rząd wybierzemy, takie będziemy mieli pieniądze i tak będzie wyglądała Polska w 2021 roku – zaznacza szef sztabu Jacek Protasiewicz. – Na tych billboardach pokazujemy ludzi, którzy wiedzą, że w Polsce wiele się zmienia dzięki mądremu wykorzystaniu środków unijnych.

A minister finansów Jacek Rostowski zapewnia, że Polska jest w UE chwalona za to, jak wydaje unijne pieniądze.

Reklama
Reklama

Platforma obiecuje, że te środki chce przeznaczyć nie tylko na kontynuację budowy dróg, remonty dworców kolejowych, ale również na budowę szpitali, wyposażenie ich w nowoczesny sprzęt i na nowe miejsca pracy, zwłaszcza dla młodzieży.

Przyspieszenie kampanii Platformy jest związane m.in. ze słabszymi dla niej wynikami sondaży. W tym tygodniu premier Donald Tusk ma ruszyć z wyborczymi spotkaniami w Polskę („Rz" pisała o tym w weekend). – Ma pomóc w naszej słabnącej kampanii – przyznają politycy PO. Premier ma częściej spotykać się z wyborcami, niż uczestniczyć w partyjnych konwencjach.

Partia przygotowała trzy wersje billboardów. Widnieją na nich wizerunki młodego chłopaka, młodej dziewczyny, starszego mężczyzny. Każdy pyta: „Mniej czy więcej?", a na dole umieszczono hasła: „Więcej z Unii na miejsca pracy", „Więcej z Unii na dzieci", „Więcej z Unii na szpitale".

Billboardy PO mają przekonać wyborców, że jeśli Platforma będzie rządzić po wyborach, wypracuje dobry dla Polski nowy budżet UE.

Reklama
Wydarzenia
Poznaliśmy nazwiska laureatów konkursu T-Mobile Voice Impact Award!
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Wydarzenia
Totalizator Sportowy ma już 70 lat i nie zwalnia tempa
Polityka
Andrij Parubij: Nie wierzę w umowy z Władimirem Putinem
Materiał Promocyjny
Ubezpieczenie domu szyte na miarę – co warto do niego dodać?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama