Partia przygotowała trzy wersje billboardów. Widnieją na nich wizerunki młodego chłopaka, młodej dziewczyny, starszego mężczyzny. Każdy pyta: „Mniej czy więcej?", a na dole umieszczono hasła: „Więcej z Unii na miejsca pracy", „Więcej z Unii na dzieci", „Więcej z Unii na szpitale".
Billboardy PO mają przekonać wyborców, że jeśli Platforma będzie rządzić po wyborach, wypracuje dobry dla Polski nowy budżet UE.
Nawiązują one do elementów ogłoszonego przez partię programu wyborczego, w którym PO obiecuje, że wynegocjuje dla Polski 300 mld zł w budżecie Unii. Politycy Platformy przekonują, że wyborcy, oddając głos 9 października, przesądzą o szansach Polski na te pieniądze.
– Jaki rząd wybierzemy, takie będziemy mieli pieniądze i tak będzie wyglądała Polska w 2021 roku – zaznacza szef sztabu Jacek Protasiewicz. – Na tych billboardach pokazujemy ludzi, którzy wiedzą, że w Polsce wiele się zmienia dzięki mądremu wykorzystaniu środków unijnych.
A minister finansów Jacek Rostowski zapewnia, że Polska jest w UE chwalona za to, jak wydaje unijne pieniądze.