Reklama
Rozwiń

#RZECZoPRAWIE - Grzegorz Furgał o prawniczym marketingu przy użyciu mediów społecznościowych

O marketingu kancelarii prawniczych za pośrednictwem mediów społecznościowych opowiadał we wtorkowym programie #RZECZoPRAWIE Grzegorz Furgał, specjalista od prawniczego PR.

Aktualizacja: 07.06.2016 15:02 Publikacja: 07.06.2016 14:37

Grzegorz Furgał

Grzegorz Furgał

Foto: rp.pl

Jak się okazuje, polscy prawnicy są o kilka lat opóźnieni, jeśli chodzi o wykorzystywanie mediów społecznościowych w działaniach marketingowych, w porównaniu ze Stanami Zjednoczonymi. Z badań American Bar Association wynika, iż w USA blisko 30 proc. prawników korzysta z blogów, i dzięki nim pozyskuje nowych klientów. – W Polsce to dopiero raczkuje – przyznał Grzegorz Furgał.

Wśród narzędzi social media, z których mogą korzystać prawnicy, ekspert wskazał na: Facebook (dla kancelarii obsługujących osoby fizyczne), LinkedIn (dla kancelarii obsługujących podmioty gospodarcze) oraz Twitter (do nawiązywania kontaktów z liderami opinii, np. dziennikarzami).

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sądzie i w urzędzie
Nowa funkcja w mObywatelu. Przyda się na starość
Prawo drogowe
Trudniej będzie zdać egzamin na prawo jazdy. Wchodzi w życie "prawo Klimczaka"
Prawo w Polsce
Ponad pół tysiąca głosów na Nawrockiego przypisanych niesłusznie Trzaskowskiemu
Edukacja i wychowanie
Jakie są najlepsze uczelnie w Polsce? Opublikowano ranking Perspektywy 2025
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców