Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.06.2016 15:02 Publikacja: 07.06.2016 14:37
Grzegorz Furgał
Foto: rp.pl
Jak się okazuje, polscy prawnicy są o kilka lat opóźnieni, jeśli chodzi o wykorzystywanie mediów społecznościowych w działaniach marketingowych, w porównaniu ze Stanami Zjednoczonymi. Z badań American Bar Association wynika, iż w USA blisko 30 proc. prawników korzysta z blogów, i dzięki nim pozyskuje nowych klientów. – W Polsce to dopiero raczkuje – przyznał Grzegorz Furgał.
Wśród narzędzi social media, z których mogą korzystać prawnicy, ekspert wskazał na: Facebook (dla kancelarii obsługujących osoby fizyczne), LinkedIn (dla kancelarii obsługujących podmioty gospodarcze) oraz Twitter (do nawiązywania kontaktów z liderami opinii, np. dziennikarzami).
Każdy sprawdzi wysokość przyszłej emerytury przez internet. Budżet państwa nie poniesienie z tego tytułu żadnych...
Od 1 lipca zaczną obowiązywać nowe, ostrzejsze wymogi na egzaminie na prawo jazdy. Za rozporządzeniem w tej spra...
Oględziny kart do głosowania w kolejnych dwóch komisjach, dokonane przez Sąd Najwyższy, doprowadziły do wykrycia...
Uniwersytet Warszawski przed Uniwersytetem Jagiellońskim i Politechniką Warszawską - tak wygląda czołówka Rankin...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas