Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 07.06.2016 15:02 Publikacja: 07.06.2016 14:37
Grzegorz Furgał
Foto: rp.pl
Jak się okazuje, polscy prawnicy są o kilka lat opóźnieni, jeśli chodzi o wykorzystywanie mediów społecznościowych w działaniach marketingowych, w porównaniu ze Stanami Zjednoczonymi. Z badań American Bar Association wynika, iż w USA blisko 30 proc. prawników korzysta z blogów, i dzięki nim pozyskuje nowych klientów. – W Polsce to dopiero raczkuje – przyznał Grzegorz Furgał.
Wśród narzędzi social media, z których mogą korzystać prawnicy, ekspert wskazał na: Facebook (dla kancelarii obsługujących osoby fizyczne), LinkedIn (dla kancelarii obsługujących podmioty gospodarcze) oraz Twitter (do nawiązywania kontaktów z liderami opinii, np. dziennikarzami).
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Nie sposób uznać, by po rozpadzie konkubinatu, związek został nierozliczony, bo jeden z partnerów zakładał, że m...
Sąd odrzucił pozwy żony i ojca Sebastiana M., oskarżonego o spowodowanie tragicznego wypadku na autostradzie A1...
Równoczesne zakwestionowanie kilkudziesięciu umów B2B w danej firmie może być dla niej dużym kłopotem – zapowiad...
Krajowa Administracja Skarbowa wykryła nowy, nielegalny proceder, w którym wykorzystywane są osoby do 26 roku ży...
Choć eksperci nie są zgodni co do zakresu wyroku sądu w Luksemburgu i jego skutków, nie ma wątpliwości, że sama...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas