#RZECZoPRAWIE - Grzegorz Furgał o prawniczym marketingu przy użyciu mediów społecznościowych

O marketingu kancelarii prawniczych za pośrednictwem mediów społecznościowych opowiadał we wtorkowym programie #RZECZoPRAWIE Grzegorz Furgał, specjalista od prawniczego PR.

Aktualizacja: 07.06.2016 15:02 Publikacja: 07.06.2016 14:37

Grzegorz Furgał

Grzegorz Furgał

Foto: rp.pl

Jak się okazuje, polscy prawnicy są o kilka lat opóźnieni, jeśli chodzi o wykorzystywanie mediów społecznościowych w działaniach marketingowych, w porównaniu ze Stanami Zjednoczonymi. Z badań American Bar Association wynika, iż w USA blisko 30 proc. prawników korzysta z blogów, i dzięki nim pozyskuje nowych klientów. – W Polsce to dopiero raczkuje – przyznał Grzegorz Furgał.

Wśród narzędzi social media, z których mogą korzystać prawnicy, ekspert wskazał na: Facebook (dla kancelarii obsługujących osoby fizyczne), LinkedIn (dla kancelarii obsługujących podmioty gospodarcze) oraz Twitter (do nawiązywania kontaktów z liderami opinii, np. dziennikarzami).

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Prawo karne
Morderstwo na Uniwersytecie Warszawskim. Obrońca podejrzanego: nie przyznał się
Ubezpieczenia i odszkodowania
Rekordowe odszkodowanie dla pacjenta. Miał operację kolana, wypisano go bez nogi
Prawo dla Ciebie
Jest decyzja SN ws. wytycznych PKW. Czy wstrząśnie wyborami?
Prawo karne
Mieszkanie Nawrockiego. Nieprawdziwe oświadczenia w akcie notarialnym – co na to prawo karne?
Matura i egzamin ósmoklasisty
Matura i egzamin ósmoklasisty 2025 z "Rzeczpospolitą" i WSiP
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem