Reklama

#RZECZoPRAWIE - Grzegorz Furgał o prawniczym marketingu przy użyciu mediów społecznościowych

O marketingu kancelarii prawniczych za pośrednictwem mediów społecznościowych opowiadał we wtorkowym programie #RZECZoPRAWIE Grzegorz Furgał, specjalista od prawniczego PR.

Aktualizacja: 07.06.2016 15:02 Publikacja: 07.06.2016 14:37

Grzegorz Furgał

Grzegorz Furgał

Foto: rp.pl

Jak się okazuje, polscy prawnicy są o kilka lat opóźnieni, jeśli chodzi o wykorzystywanie mediów społecznościowych w działaniach marketingowych, w porównaniu ze Stanami Zjednoczonymi. Z badań American Bar Association wynika, iż w USA blisko 30 proc. prawników korzysta z blogów, i dzięki nim pozyskuje nowych klientów. – W Polsce to dopiero raczkuje – przyznał Grzegorz Furgał.

Wśród narzędzi social media, z których mogą korzystać prawnicy, ekspert wskazał na: Facebook (dla kancelarii obsługujących osoby fizyczne), LinkedIn (dla kancelarii obsługujących podmioty gospodarcze) oraz Twitter (do nawiązywania kontaktów z liderami opinii, np. dziennikarzami).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Prawo rodzinne
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok dla konkubentów. Muszą się rozliczyć jak po rozwodzie
Dobra osobiste
Wypadek na A1. Sąd zdecydował ws. pozwów rodziny Sebastiana M.
Prawo pracy
Prawnik ostrzega: nadchodzi rewolucja w traktowaniu samozatrudnionych
Podatki
Skarbówka ostrzega uczniów i studentów przed takim „dorabianiem"
Sądy i trybunały
Wyrok TSUE to nie jest opcja atomowa, ale chaos w sądach i tak spotęguje
Reklama
Reklama