Reklama
Rozwiń
Reklama

Technologia i adaptacja – jak przygotować się na prawniczy rynek przyszłości

Termin LegalTech (legal technology, technologia prawnicza) coraz częściej pojawia się już nie tylko w zagranicznych mediach branżowych, ale także i w polskich. W świecie prawniczym toczą się intensywne dyskusje, jak rozumieć to pojęcie oraz jak stosować technologiczne nowości na potrzeby usprawnienia pracy kancelarii i prawników.

Publikacja: 10.10.2019 14:03

Technologia i adaptacja – jak przygotować się na prawniczy rynek przyszłości

Foto: 123RF

Głównie mówi się w tym zakresie o rozwiązaniach technologicznych dedykowanych dla branży prawniczej. Jednak zjawisko to należy ująć szerzej, bowiem LegalTech to nie tylko narzędzia stworzone wyłącznie dla prawników, ale wszystkie te, które mogą pomóc w świadczeniu usług prawnych i zaspokajać potrzeby klientów lepiej, niż do tej pory. Kancelarie stosują bowiem rozwiązania nieprzewidziane stricte dla prawników (np. programy do zarządzania projektami), a mimo wszystko wykorzystują technologię, aby poprawić proces pracy.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo drogowe
Rząd chce podwyższyć opłaty za przejazd drogami ekspresowymi i autostradami
Nieruchomości
Spółdzielcy będą wreszcie na swoim. Rząd chce rozwiązać problem z PRL
Konsumenci
Frankowicze. Sąd nie zawsze związany stanowiskiem sądu odwoławczego
Prawo rodzinne
Jak po rozwodzie wycenić nakłady małżonka na wspólny majątek? Wyrok SN
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Podatki
Darowizna od rodzica powinna iść na konto dziecka. Bo fiskus ją opodatkuje
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama