Ubezpieczyciele inwestują w sprzedaż direct. Zyski jednak idą od agentów

Liczba użytkowników internetu mobilnego szybko rośnie, a smartfon stał się urządzeniem, z którego korzystamy dziś częściej, aniżeli z komputera. Zmieniające się przyzwyczajenia konsumentów, którzy przenoszą znaczną część decyzji zakupowych do onlinu są nie lada wyzwaniem dla zakładów ubezpieczeniowych.

Aktualizacja: 07.05.2019 13:02 Publikacja: 07.05.2019 12:57

Ubezpieczyciele inwestują w sprzedaż direct. Zyski jednak idą od agentów

Foto: Adobestock

Towarzystwa idą za trendem, angażują środki w cyfryzację, lecz wciąż nie osiągają ze sprzedaży internetowej i telefonicznej znaczących zysków. Udział sprzedaży direct w całym rynku jest szacowany na 7-10 procent.

Rosną oczekiwania klientów

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Ubezpieczenia
Hulajnogi na prąd wciąż bez obowiązkowego OC
Ubezpieczenia
Andrzej Klesyk: Holding PZU leży w interesie państwa
Ubezpieczenia
PZU idzie do prokuratury w sprawie odszkodowania dla fundacji ojca Rydzyka
Ubezpieczenia
Idą wielkie porządki w PZU. Holding zamiast Grupy. Ważą się losy banków
Ubezpieczenia
Dobre wyniki Grupy PZU w 2024 r. Nowa strategia bez zmian. Ważą się losy banków