Reklama

Ubezpieczyciele inwestują w sprzedaż direct. Zyski jednak idą od agentów

Liczba użytkowników internetu mobilnego szybko rośnie, a smartfon stał się urządzeniem, z którego korzystamy dziś częściej, aniżeli z komputera. Zmieniające się przyzwyczajenia konsumentów, którzy przenoszą znaczną część decyzji zakupowych do onlinu są nie lada wyzwaniem dla zakładów ubezpieczeniowych.

Aktualizacja: 07.05.2019 13:02 Publikacja: 07.05.2019 12:57

Ubezpieczyciele inwestują w sprzedaż direct. Zyski jednak idą od agentów

Foto: Adobestock

Towarzystwa idą za trendem, angażują środki w cyfryzację, lecz wciąż nie osiągają ze sprzedaży internetowej i telefonicznej znaczących zysków. Udział sprzedaży direct w całym rynku jest szacowany na 7-10 procent.

Rosną oczekiwania klientów

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ubezpieczenia
Coraz więcej kierowców rezygnuje z napraw. Winne ceny i drogie części
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Ubezpieczenia
Minorowe nastroje ubezpieczycieli. Wierzą w AI, ale zagrożenia przeważają
Ubezpieczenia
mStłuczka w mObywatelu już działa. Wiemy, ile szkód kierowcy zgłosili tą drogą
Ubezpieczenia
PZU odświeża i rozszerza ofertę ubezpieczeń na życie i zdrowie
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Ubezpieczenia
PZU ma nowego prezesa. Jak długo pokieruje nim Bogdan Benczak?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama