Reklama
Rozwiń
Reklama

Ubezpieczyciele inwestują w sprzedaż direct. Zyski jednak idą od agentów

Liczba użytkowników internetu mobilnego szybko rośnie, a smartfon stał się urządzeniem, z którego korzystamy dziś częściej, aniżeli z komputera. Zmieniające się przyzwyczajenia konsumentów, którzy przenoszą znaczną część decyzji zakupowych do onlinu są nie lada wyzwaniem dla zakładów ubezpieczeniowych.

Aktualizacja: 07.05.2019 13:02 Publikacja: 07.05.2019 12:57

Ubezpieczyciele inwestują w sprzedaż direct. Zyski jednak idą od agentów

Foto: Adobestock

Towarzystwa idą za trendem, angażują środki w cyfryzację, lecz wciąż nie osiągają ze sprzedaży internetowej i telefonicznej znaczących zysków. Udział sprzedaży direct w całym rynku jest szacowany na 7-10 procent.

Rosną oczekiwania klientów

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Ubezpieczenia
Dobre wyniki grupy PZU. Zysk w górę o ponad 40 proc.
Ubezpieczenia
Dobre wyniki Grupy PZU. Zysk netto w górę o prawie 43 proc.
Ubezpieczenia
Dronowe ubezpieczenia OC są już obowiązkowe. Za lot bez polisy grozi surowa kara
Ubezpieczenia
Cezary Raczyński, prezes mLeasing: Czas rozwinąć żagle
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Ubezpieczenia
Młodzi Polacy nie oszczędzają na emeryturę. Eksperci biją na alarm
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama