Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 03.07.2018 13:07 Publikacja: 03.07.2018 13:07
Foto: 123rf.com
Zdaniem ATR, spółki j. v. Airbusa i włoskiej Leonardo taki popyt świadczy o mocnej pozycji maszyn zabierających do 90 pasażerów. Od 2010 r. stanowią one połowę sprzedaży w tym segmencie.
Kluczowym czynnikiem wysokiego popytu jest spodziewany wzrost przewozów regionalnych — zarówno na tradycyjnych rynkach, gdzie miejscowości z mniejszą liczbą połączeń otrzymają nowe bezpośrednie połączenia, jak i w krajach rozwijających się, gdzie najlepszym rozwiązaniem w przewozie osób i towarów jest transport turbośmigłowy.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Cyberprzestępcy zaatakowali dostawcę usług dla systemów odprawy i boardingu, czym zakłócili działanie kilku głów...
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas