Aktualizacja: 21.12.2018 08:22 Publikacja: 20.12.2018 20:00
Foto: Adobe Stock
– Dokument przyjęty w obecnym kształcie, z obowiązkiem 4,1 proc. redukcji kosztów, oznacza dla PAŻP znacznie wolniejszy, a w skrajnym przypadku nawet wstrzymany wzrost przychodów przy nieustannie rosnącym ruchu lotniczym – nie ukrywa obaw p.o. prezesa PAŻP Janusz Janiszewski. – Będziemy musieli zrezygnować z niektórych kluczowych inwestycji planowanych w najbliższych latach, zmienić skuteczny i sprawdzony model funkcjonowania, wprowadzenie kolejnych oszczędności oraz szukanie działań zapewniających nam płynność finansową – dodaje.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas