Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 08.01.2020 11:45 Publikacja: 08.01.2020 11:10
Foto: Bloomberg
Jeśli amerykański urząd lotnictwa FAA i organy nadzoru w innych krajach poprą taką zmianę w systemie szkolenia, to piloci będą potrzebować więcej czasu na opanowanie nowych procedur w kokpicie. Według największego klienta Boeinga w zakresie MAX-ów, linii Southwest Airlines, gdyby wystarczyło tylko szkolenie na komputerach osobistych, to linia potrzebowałaby 2 miesięcy na przeszkolenie swych ponad 9500 pilotów.
Ta linia nie uczestniczyła w niedawnych dyskusjach dotyczących zaleceń, jak należy przeszkolić pilotów, nie może więc podać dodatkowych kosztów i czasu, zanim nie otrzyma konkretnych wytycznych — powiedziała Reuterowi rzeczniczka Brandy King. Southwest ma 3 symulatory lotów MAX-ami na rożnych etapach certyfikacji przez FAA, spodziewa się trzech dalszych w tym roku. American i United mają po jednym symulatorze.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Piloci Lufthansy w najbliższych dniach zdecydują o strajku, ale już 6 września pojawią się zakłócenia we Włoszec...
Michael O’Leary zapowiedział wyższe bonusy dla swoich pracowników. Mogą zarobić więcej, jeśli bardziej przyłożą...
Największy francuski związek zawodowy kontrolerów ruchu lotniczego zapowiedział 24-godzinny strajk 18 i 19 wrześ...
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas