Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.09.2019 17:11 Publikacja: 28.09.2019 17:11
Foto: AFP
Według dziennika „Les Echos" projekt o nazwie „Greenspeed" pozwoli znacznie zwiększyć przewozy dzięki powiązaniu obu sieci, harmonizacji przesiadek i proponowaniu jednego biletu docelowego. Obecnie te przewozy wynoszą 18,5 mln osób (11 mln przez Eurostara, 7,5 mln przez Thalys), ale SNCF zakłada dojście do 30 mln w 2030 r.
Kolej ma w Eurostarze 55 proc. i w Thalys 60 proc., zachowa też większość w nowym podmiocie — podał „Les Echos". „Połączenie zasobów, zwłaszcza taboru, systemów informacji i dystrybucji biletów pozwolą osiągnąć większą skuteczność ekonomiczną i w zakresie środowiska co ułatwi promocję nowych ofert handlowych z korzyścią dla klientów, a docelowo zrealizować ambicję połączenia więcej europejskich miast ze sobą" — cytuje Reuter komunikat SNCF.
Fala strajków na lotnisku w Helsinkach nie słabnie. Po zakłóceniach rozkładu na początku miesiąca zbliżają się k...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Największy w Polsce operator logistyczny ogłosił plany potężnych zwolnień grupowych. Z pracą pożegnać ma się nie...
Na kolejowe podróże przez kilka granic ma wystarczyć tylko jeden bilet. Rezerwacja stanie się prosta, łatwiej bę...
Drogi w Polsce robią się ciasne. Najbardziej zatłoczone to S8 i S2 w Warszawie, S86 i A4 w Katowicach, A4 na obw...
Topnieje udział elektrycznych samochodów w firmowych flotach w Polsce. Powodem wysokie ceny aut i problemy z dos...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas