Aktualizacja: 23.11.2019 08:25 Publikacja: 23.11.2019 08:25
Foto: AFP
Airbus sprzedał 232 samoloty o wartości prawie 40 mld dolarów, Boeing miał klientów na 95 maszyn (35 B787 Dreamliner i 60 B737 MAX) o wartości ponad 17,4 mld dolarów. Liczba zamówień świadczy o chęci linii lotniczych kupowania nowego sprzętu mimo obaw w sektorze, że może nie dojść do finalizacji niektórych większych zamówień.
Gwiazdą salonu była największa na Bliskim Wschodzie linia Emirates z Dubaju, która zamówiła 50 A350-900 za 16 mld dolarów zmniejszając zamówienie z lutego na 70 sztuk (zrezygnowała z A330) oraz 30 B787 Dreamliner za 8,8 mld, o 10 mniej od wstępnej umowy sprzed 2 lat. Przy okazji zmniejszyła do 126 ze 156 zamówienie sprzed 6 lat na B777X z powodu opóźniających się dostaw. Ten samolot nie ma jeszcze certyfikacji.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas