Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.12.2019 12:08 Publikacja: 14.12.2019 12:08
Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz
Na nowo uruchomiony fragment złożyły się trzy odcinki. Pierwszy to Poznań – Wronczyn o długości 16 kilometrów, na którym znalazły się trzy węzły drogowe - Konarzewo, Stęszew i Mosina, a także 17 obiektów inżynierskich. Z inwestycją były problemy, bo pierwotnie trasę za ponad pół miliarda złotych miało wybudować włoskie konsorcjum spółek Toto Construzioni Generali i Vianini Lavori. Włosi opóźniali jednak roboty, więc Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad wypowiedziała im umowę w połowie obecnego roku i szybko podpisała kontrakty z nowymi wykonawcami. Nie wszystko jednak zostało sfinalizowane: w przyszłym roku mają być zagospodarowywane Miejsca Obsługi Podróżnych (MOP), kończone drogi serwisowe oraz sadzona zieleń.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas