Aktualizacja: 16.02.2020 12:16 Publikacja: 16.02.2020 12:10
Foto: Adobe Stock
Zeszłoroczny wynik oznacza spadek tempa wzrostu przewożonych pasażerów o 3 pkt proc., w porównaniu z 2018 (11 proc. wzrost). 57 proc. przewozów, to loty krajowe. Liderami rynku pozostają Aerofłot i prywatny S7. I to prywatny sektor w Rosji zaczyna w tej branży odnosić największe sukcesy.
Dane dotyczące przewozów są nadal pozytywne, ale rosyjski transport lotniczy trapiony jest poważnymi problemami, które najczęściej mają podłoże polityczne. Rosyjskie linie od 2019 nie mogą latać do Gruzji. Zamknięty jest dla nich również rynek ukraiński. W samej Rosji nieustannie powstają nowi przewoźnicy, zwiększa się więc konkurencja, co z kolei powoduje brak slotów na lotniskach i spadające taryfy.
Konflikt Pakistanu z Indiami zaostrza się. Pakistan zamknął przestrzeń powietrzną dla linii z Indii. Rząd w Delh...
Nowy Air Force One, czyli B747 One i to dwa egzemplarze, Donald Trump zamówił jeszcze podczas poprzedniej kadenc...
Prezes Ryanaira, Michael O’Leary, sygnalizuje gotowość rezygnacji z dostaw boeingów, jeśli okaże się, że po wpro...
Władimir Putin zaproponował Aleksandrowi Łukaszence stworzenie własnej wersji lotniczego konsorcjum na wzór euro...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
- Nie będzie można żądać wydania nieruchomości, zanim nie zaproponuje się właścicielowi zaliczki w wys. 85 proc....
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas