Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.01.2015 23:49 Publikacja: 20.01.2015 21:02
Ponad pół biliona dolarów wydadzą na inwestycje światowe lotniska. Z tego miliard, to inwestycje w polską infrastrukturę lotniczą.
Foto: Bloomberg
Detroit Wayne County Airport, mimo że miasto zbankrutowało, zafundował sobie naziemną kolejkę i ruchome chodniki. Kończy się właśnie inwestycja związana z modernizacją Terminalu 1, który – jak zapewnia „Rzeczpospolitą" dyrektor naczelny PPL Michał Kaczmarek – zostanie udostępniony pasażerom od sezonu letniego, czyli od kwietnia 2015 roku.
Warszawski port ma ambicję obsłużenia w tym roku przynajmniej 11 mln pasażerów i dalszego wzrostu ich liczby na poziomie 5–6 proc. rocznie. Na wzrost, z powodu poprawiających się wyników linii lotniczych, liczą wszystkie porty na świecie. Ale w zamian muszą wydawać pieniądze.
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas