Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 21.10.2015 15:37 Publikacja: 21.10.2015 15:37
Foto: Fotorzepa, Bosiacki Roman Bos Roman Bosiacki
Jako pierwsza zacznie latać z Szyman polska linia Sprint Air dysponująca 15 małymi maszynami.
Linie low-costowe miałyby się pojawić w kwietniu. Ani Ryanair, ani Wizz Air nie mają takich planów. Szefowie lotniska mówią też o lotach do Eindhoven, Dublina i Oslo i to nawet już od marca. Według prognoz lotnisko, w pierwszych latach miałby obsługiwać do 200 tys. pasażerów rocznie. Milion miałby być przekroczony za 20 lat. Wtedy port ma szansę na rentowność.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas