Aktualizacja: 24.05.2025 03:12 Publikacja: 15.11.2023 12:01
Foto: Bloomberg
Decyzja rządu w Hadze jest gorzką pigułką dla ekologów i mieszkańców okolic lotniska, zaś dla linii lotniczych - KLM, Delty i Jetblue, które sprzeciwiały się ograniczeniom - zwycięstwem.
Minister infrastruktury, Mark Harbers podkreślił w piśmie do parlamentu Holandii, że „gabinetowi w dalszym ciągu zależy na przywróceniu równowagi między lotniskiem Schiphol a jego otoczeniem”. Rząd będzie nadal realizował swój plan, nie jest jednak pewne, czy nowy gabinet będzie miał te same priorytety po wyborach powszechnych 22 listopada - pisze Reuter.
Rosyjski dyktator podpisał dekret wymuszający na rosyjskich taksówkarzach przesiadkę na samochody marki łada i a...
Rosyjska awiacja sypie się coraz mocniej. Najczęściej wysiadają silniki i opony, których rosyjskie linie nie maj...
Za unijne pieniądze PKP Intercity kupi ponad pół setki szybkich lokomotyw i zmodernizuje blisko ćwierć tysiąca w...
Grupa PKP Cargo chce zbyć udziały w Euroterminalu Sławków i Terminalach Przeładunkowych Sławków-Medyka. Zarząd z...
Po raz pierwszy Bruksela szykuje się do ukarania rosyjskiego koncernu, którego spółka zależna miała kluczowe zna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas