Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Azjatyckich operatorów portów, stoczni oraz armatorów i firm transportowych dotknął globalny spadek apetytu na chińskie towary. W tej sytuacji na jedną z najbardziej popularnych osób w branży wyrasta Saravanan Krishna. Jest on dyrektorem operacyjnym International Shipcare, malezyjskiej firmy, która zabiera na przechowanie chwilowo zbędne statki i platformy wiertnicze. I teraz wciąż odbiera telefony od nękanych kłopotami operatorów flot z nadmiernymi mocami przewozowymi.
W dokach firmy u wybrzeży malezyjskiej wyspy Labuan znajdują się obecnie 102 jednostki, ponad dwukrotnie więcej niż rok temu. A kolejne już są w drodze. – Popyt jest ogromny – mówi Krishna. – Ludzie proszą nas o przechowanie nie jednego, ale 15 lub 20 statków.
Polskie firmy transportowe zaczęły kupować więcej ciężarówek, odwracając długi trend spadkowy. Branża TSL wyjdzi...
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie koło Kórnika.
Boeing uniknie oskarżenia przez władze federalne o oszustwo, które doprowadziło do dwóch katastrof B737 MAX — og...
Spółka Centralny Port Komunikacyjny ogłosiła postępowanie w trybie dialogu konkurencyjnego na wybór generalnego...
Decyzją Donalda Trumpa wstrzymany został eksport z USA do Chin kluczowych komponentów do budowy silników samolot...
W Paryżu pokazany został niezwykły smartfon – realme GT 7 Dream Edition – który powstał w wyniku współpracy realme i Aston Martin Formula One® Team. To prawdziwy zabójca flagowców 2025 roku.
Strajk fińskiej organizacji związkowej Ilmailualan Unioni (IAU) po raz kolejny zmusiły Finnaira do odwołania rej...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas