Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.07.2025 11:31 Publikacja: 05.02.2023 14:50
Foto: AFP
O co w tym chodzi? Przecież Flybe już raz zbankrutował — w czasie pandemii koronawirusa. Potem podniósł się dopiero w kwietniu 2022 i wykonywał kilka połączeń wewnętrznych w Wielkiej Brytanii, latał także do Amsterdamu. Bankructwo ogłosił 28 stycznia, zostawił wtedy na ziemi 2,5 tysiąca pasażerów. Czyli słaba linia z niedobrą przeszłością.
Co w takim razie jest w niej interesującego? Otóż sloty (działki czasowe startów i lądowań) na dwóch ważnych europejskich lotniskach — 7 na londyńskim Heathrow i 5 na amsterdamskim Schiphol. Dwóch z trzech najbardziej obciążonych lotniskach na naszym kontynencie. Trzeci to Frankfurt, który zapowiada, że już teraz będzie musiał ograniczyć liczbę operacji, bo nie ma wystarczającej liczby pracowników, aby obsłużyć rosnący popyt na podróże lotnicze.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas