Ryanair zarobił w ostatnich 3 miesiącach 2022 r. 211 mln euro, analitycy przewidywali 200 mln, a poprzedni rekord dla końca roku wynosił 106 mln euro i został osiągnięty w 2017 r. 4 stycznia przewoźnik potwierdził prognozę rocznego zysku po opodatkowaniu 1,325-1,425 mld euro. To więcej od zakładanych wcześniej 1-1,2 mld euro.

- W tej chwili w rezerwacjach nie widać oznak spadku. Mieliśmy rekordowy drugi i trzeci tydzień stycznia, bardzo solidny popyt na Wielkanoc i na lato bez pobudzania go cennikiem — powiedział Reuterowi szef pionu finansowego Neil Sorahan. Nie chciał potwierdzić wcześniejszej prognozy Michaela O'Leary, że ceny biletów zapewnią jednocyfrowy wzrost obrotów w najbliższym sezonie letnim, stwierdził jedynie, że jest podbudowany dotychczasowymi rezerwacjami.

Słabszy popyt w Wielkiej Brytanii sygnalizowany w styczniu zniknął, być może z powodu strajków pracowników transportu — powiedział O'Leary podczas prezentacji. — Wracają turyści z Azji, a silny dolar zachęca Amerykanów do poznawania Europy, stwierdzamy solidny popyt — dodał. Maklerzy z firmy Goodbody są zdania w nocie dla klientów, że „zawsze jest niebezpieczeństwo, że rynek rozczaruje się, jeśli dojdzie do tego, czego się spodziewa”.

Ryanair jako jedna z nielicznych linii zachował pilotów i pracowników pokładowych z wylatanymi godzinami podczas pandemii, aby skorzystać od razu na szybkiej poprawie, w ostatnich 3 miesiącach roku przewiózł rekordową liczbę 38,4 mln podróżnych. W całym roku finansowym (do 31 m, arca) zakłada przewiezienie 168 mln, znacznie więcej od poprzedniego rekordu 149 mln sprzed pandemii. O'Leary zapowiedział, że w następnym roku finansowym będzie to 185 mln.

Po prezentacji bilansu kwartalnego poinformował analityków, że przyjmuje do pracy dużą liczbę ukraińskich pilotów i załóg pokładowych, aby być gotowy na powrót do tego kraju z chwilą zakończenia wojny. — Bardzo nam zależy na powrocie do Ukrainy, jak tylko będzie to bezpieczne. Zatrudniamy sporą liczbę ukraińskich pilotów i załóg pokładowych specjalnie, abyśmy mogli przywrócić bazy na Ukrainie, jeśli i kiedy będzie to bezpieczne — powiedział. Szef Ryanaira informował przed wybuchem wojny, że rozważa ulokowanie w ukraińskich bazach do 20 samolotów.