Lufthansa kolejny raz zmienia zasady w programie lojalnościowym Miles & More

Niemiecka Lufthansa, która wprowadziła w życie program Miles& More dla najczęściej latających pasażerów, po raz kolejny zmieni zasady dla jego uczestników. Jest to najpopularniejszy program lotniczy w Polsce, a jego uczestnikiem jest LOT.

Publikacja: 21.09.2022 16:26

Lufthansa kolejny raz zmienia zasady w programie lojalnościowym Miles & More

Foto: Bloomberg

Nowy Miles & More, który ma być prostszy, zostanie wprowadzony w życie na początku 2024 roku. Do tego czasu zasady zbierania punktów ( mil) się nie zmieni. O modyfikacji M&M poinformował wiceprezes Lufthansy, Gerard Schloegl podczas konferencji Altitude 22 w Dubaju. Wszystkie informacje dotyczące zmian mają zostać opublikowane w grudniu 2022.

Lufthansa zapowiadała wprowadzenie zmian jeszcze w 2019 roku, kiedy bilety były tanie, a przewoźnicy wykorzystywali całe swoje moce operacyjne. Potem, z powodu pandemii, termin został przesunięty na rok 2020 i dalej na 2021, ostatecznie rok temu miał zostać odłożony na półkę. Okazuje się jednak, że pomysł powrócił. Z pierwszych przecieków wynika, że w nowej edycji nagradzani będą ci, którzy postawią na zrównoważone lotnictwo, to znaczy będą gotowi zapłacić więcej za bilety na rejsy samolotami tankującymi SAF, czyli paliwo ekologiczne.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Transport
CPK przyspieszy wypłatę odszkodowań za wywłaszczenia
Transport
Dassault Aviation ma co robić. Rafale Marine dla Indii
Transport
Spirit AeroSystems wraca do Boeinga, ale Airbus przejmie dział cywilny
Transport
Chiny chcą się porozumieć z USA. Cła Donalda Trumpa biją w ich linie lotnicze
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Transport
Rosjanie przestali kupować nowe auta. Są za drogie, jakość szwankuje, a strach narasta
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne