Reklama

Lufthansa kolejny raz zmienia zasady w programie lojalnościowym Miles & More

Niemiecka Lufthansa, która wprowadziła w życie program Miles& More dla najczęściej latających pasażerów, po raz kolejny zmieni zasady dla jego uczestników. Jest to najpopularniejszy program lotniczy w Polsce, a jego uczestnikiem jest LOT.

Publikacja: 21.09.2022 16:26

Lufthansa kolejny raz zmienia zasady w programie lojalnościowym Miles & More

Foto: Bloomberg

Nowy Miles & More, który ma być prostszy, zostanie wprowadzony w życie na początku 2024 roku. Do tego czasu zasady zbierania punktów ( mil) się nie zmieni. O modyfikacji M&M poinformował wiceprezes Lufthansy, Gerard Schloegl podczas konferencji Altitude 22 w Dubaju. Wszystkie informacje dotyczące zmian mają zostać opublikowane w grudniu 2022.

Lufthansa zapowiadała wprowadzenie zmian jeszcze w 2019 roku, kiedy bilety były tanie, a przewoźnicy wykorzystywali całe swoje moce operacyjne. Potem, z powodu pandemii, termin został przesunięty na rok 2020 i dalej na 2021, ostatecznie rok temu miał zostać odłożony na półkę. Okazuje się jednak, że pomysł powrócił. Z pierwszych przecieków wynika, że w nowej edycji nagradzani będą ci, którzy postawią na zrównoważone lotnictwo, to znaczy będą gotowi zapłacić więcej za bilety na rejsy samolotami tankującymi SAF, czyli paliwo ekologiczne.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Transport
Polacy mistrzami odbioru paczek. E-commerce nie nadąża za tempem
Transport
Porządki w Grupie Lufthansy. Wszystkie decyzje będą podejmowane w Niemczech
Transport
Polskie lotniska najlepsze w Europie. Będzie rekord odprawionych pasażerów
Transport
Największy port zbożowy Rosji sparaliżowany przez dekret Putina
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Transport
Tak mało taksówek jeszcze nie było
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama