Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.06.2025 08:04 Publikacja: 05.07.2022 12:48
Foto: Bloomberg
SAS należy do właścicieli (rządów) w dwóch skandynawskich krajach: Danii i Szwecji. Swoje udziały wcześniej sprzedali Norwegowie. Akcje przewoźnika są także na giełdzie w Sztokholmie. A linia jest w naprawdę poważnych kłopotach finansowych. Zarząd właśnie wystąpił do amerykańskiego sądu upadłościowego o ochronę przed wierzycielami i zgodę na restrukturyzację wg Art 11. — To bardzo niefortunny moment na akcję strajkową w tej sytuacji. Właśnie szukamy inwestora, który wesprze nas w wychodzeniu z problemów finansowych — powiedział Anko van der Werff, prezes i dyrektor generalny SAS podczas briefingu prasowego w Kopenhadze.
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas