Reklama

Największe boeingi MAX i 777-9 nie pojawią się tak prędko

Amerykański urząd lotnictwa FAA uprzedził Boeinga, że może nie uzyskać przed terminem ustalonym przez Kongres certyfikacji na najnowszą największą wersję samolotu B737 MAX 10.

Publikacja: 29.03.2022 20:29

Największe boeingi MAX i 777-9 nie pojawią się tak prędko

Foto: Bloomberg

Ian Won, pełniący obowiązki szefa biura bezpieczeństwa lotniczego w FAA, któremu podlega Boeing, zwrócił się do koncernu pismem z 21 marca o przedstawienie ostatecznego harmonogramu certyfikacji. Chciał również informacji o postępach prac nad dwoma modelami B737 MAX 10 i B777-9. Oba modele są w trakcie przygotowań. „Co się tyczy realizacji programu modelu 737-10, urząd lotnictwa jest zaniepokojony, że dojdzie do poważnych trudności w dotrzymaniu dyrektywy Kongresu z 2020 r.” — napisał Won w relacji informatora Reutera.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Transport
Produkcja airbusów A220 złapała zadyszkę. Co z samolotami dla LOT?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Transport
Indie kontra Boeing i Airbus. HAL stawia na współpracę z Rosją
Transport
Marcin Horała komentuje aferę gruntową. „CPK zachował się prawidłowo”
Transport
Boeing wylądował w morzu. Lotniczy wypadek w Hongkongu
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Transport
Adam Sanocki: Lotniska, to nie tylko pasażerowie i samoloty. To wielki wkład w gospodarkę
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama