Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.06.2025 12:29 Publikacja: 28.11.2021 15:31
Foto: Adobe Stock
Nie chodzi tu wyłącznie o same procedury stosowane przez przewoźników, ich flotę oraz jej utrzymanie. Pod uwagę brane są również przepisy regulujące ruch lotniczy w tych krajach i funkcjonowanie regulatorów ruchu lotniczego.
Na ostatniej „czarnej liście” znaleźli się wszyscy przewoźnicy z Afganistanu, Angoli (z wyjątkiem dwóch), Armenii, Kongo Brazzaville i Republiki Demokratycznej, Dżibuti, Gwinei Równikowej, Erytrei, Kirgistanu, Liberii, Libii, Nepalu, Wyspy Świętego Tomasza i Książęcej, Sierra Leone i Sudanu.
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Widmo kolejnych zwolnień powoduje, że załoga, poprzez organizacje związkowe, szuka wszelkich możliwych sposobów...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Od 2027 roku polecimy Airbusami A220 LOT-u. Niemal do ostatniej chwili polski przewoźnik zastanawiał się, czy wy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas