Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 13:54 Publikacja: 24.09.2021 11:47
Aerofłot ma już na czarnej liście 3,5 tysiąca pasażerów
Foto: Bloomberg
Takie próby są już zaawansowane między innymi w Lufthansie oraz Air France KLM. A europejskie konsorcjum Airbus od dawana współpracuje z przewoźnikami odpowiednio modyfikując swoje maszyny, tak, aby mogły one operować właśnie na ekologicznych paliwach, czyli naftą lotniczą z domieszkami składników pochodzących z recyklingu, takich jak np. zużyty olej po frytkach.
- Już w tej chwili, zmieniając naszą flotę na nowoczesną i oszczędną udało nam się zmniejszyć emisje dwutlenku węgla o jedną trzecią. Dla mnie osobiście jest bardzo budujące, że należąca do Grupy Aerofłotu Pobieda jest w tej chwili jedną najbardziej ekologicznych linii w Europie - mówi prezes Aerofłotu, Michaił Polubojarinow cytowany w komunikacie przewoźnika.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas