Aktualizacja: 29.07.2018 14:23 Publikacja: 29.07.2018 12:01
Foto: Bloomberg
Stosunki Ukrainy z Rosją załamały się po aneksji Krymu w 2014 r., a Antonow, który sprowadzał z Rosji ponad 60 proc. części do samolotów, zaprzestał ich seryjnej produkcji w 2016 r. Teraz zamierza zacząć od produkcji 8 sztuk rocznie dzięki umowie z Aviall, działem części, wyposażenia i usług Boeinga, pierwsze dwa-trzy samoloty będą gotowe pod koniec 2019 r. — poinformował dyrektor Antonowa, Oleksandr Doniec.
Obie firmy utworzą do listopada na Ukrainie magazyny. — Porozumienie z Avbiall dało nam dwie korzyści. Utworzymy wspólny magazyn znajdujący się na terytorium Ukrainy w mieście Hostomel na przedmieściach Kijowa. Magazyn będzie zajmować się produktami, materiałami, metalami, niemetalami — wszystkimi komponentami, jakich nie byliśmy w stanie uzyskać od dawnego partnera, Federacji Rosyjskiej — powiedział. Magazyn może kosztować kilkadziesiąt milionów dolarów, zostanie sfinansowany przez Aviall — dodał Doniec.
Nowa wersja programu dopłat do rowerów elektrycznych będzie uboższa od planowanej w ubiegłym roku. 50 mln zł ma...
Wierzę w to, że docelowo to PPL może stać się podmiotem zarządzającym nowym centralnym lotniskiem, albo przynajm...
Protest pracowników lotniska w Helsinkach spowoduje zakłócenia w rozkładzie Finnaira. To kolejne kłopoty fińskie...
Pracownicy francuskiej kolej SNCF będzie strajkować od 5 do 11 maja na apel SUD-Rail i CGT. Mimo wielu spotkań z...
Największe amerykańskie linie lotnicze wnioskują do Federal Aviation Administration o zwolnienie z obowiązku wyk...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas