Aktualizacja: 27.09.2018 11:13 Publikacja: 27.09.2018 07:56
Foto: Bloomberg
Największy w Europie tani przewoźnik zatrudniał tradycyjnie znaczną część swej załogi zgodnie z prawem irlandzkim, które zdaniem związków zawodowych jest niedostosowane do potrzeb pracowników i uniemożliwia im dostęp do lokalnych świadczeń socjalnych.
Komisarz ds. zatrudnienia i spraw socjalnych Marianne Thyssen przypomniała na spotkaniu z prezesem Michaelem O„Leary, że unijne reguły dotyczące umowy o pracy mobilnych załóg są jasne. — „To nie kraj rejestracji samolotu decyduje o stosowanym prawie, ale miejsce, które pracownik opuszcza rano i do którego wraca wieczorem, Przestrzeganie prawa Unii nie jest elementem, który pracownicy maja negocjować, nie można tego odroczyć na późniejszy termin ani nie można postępować inaczej w każdym kraju" — stwierdziła w komunikacie.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas