Aktualizacja: 04.02.2015 11:55 Publikacja: 04.02.2015 11:55
Foto: Bloomberg
Linia zamierza pozyskać w ten sposób 150 mln euro. Ale to nie wszystko, bo swoje akcje zamierzają sprzedać również jej obecni udziałowcy. Kiedy takie plany Węgrzy mieli latem 2014 roku, mówili wtedy o 200 mln euro.
- Chcieliśmy wejść na giełdę jeszcze przed wybuchem kryzysów na Ukrainie i w Syrii. Potem zrezygnowaliśmy, bo kursy akcji, zwłaszcza linii lotniczych stały się bardzo niestabilne. Ale to właśnie oferta publiczna daje nam szanse na szybszy rozwój - powiedział "Rzeczpospolitej" prezes Wizz Aira, Jozsef Varadi. Nie ukrywał, że z pewnością pozwoli mu to obniżyć koszty leasingu maszyn i umocni pozycję linii wobec kontrahentów, zagwarantuje dofinansowanie.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas