Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 21.12.2016 11:42 Publikacja: 21.12.2016 10:39
Foto: Wikimedia
W ubiegłym tygodniu koncern z Chicago ogłosił o zmniejszeniu rytmu produkcji B777 do 5 miesięcznie od sierpnia 2017 z obecnych 8,3. Teraz nie sprecyzował, ile miejsc pracy zlikwiduje w przyszłym roku. W bieżącym zmniejszył o 10 proc. stan personelu kierowniczego. W listopadzie zapowiedział likwidację w ciągu 4 lat 500 miejsc pracy i zamknięcie 2 fabryk w ramach przebudowy działu sprzętu wojskowego i kosmicznego.
Z obecnych komunikatów wynika, że następca Raya Connera (awansował na wiceszefa rady dyrektorów B.) w dziale samolotów cywilnych BCA, Kevin McAllister zamierza agresywniej zmniejszać zatrudnienie niż zakładał poprzednik i nie zmniejszy presji na obniżanie kosztów. „Aby skutecznie konkurować i zdobywać nowe zamówienia, które będą finansować projektowanie nowych modeli i rozwój musimy osiągnąć większą efektywność” — stwierdzili obaj w wewnętrznej notatce dla załogi.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas