Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 21.12.2016 11:42 Publikacja: 21.12.2016 10:39
Foto: Wikimedia
W ubiegłym tygodniu koncern z Chicago ogłosił o zmniejszeniu rytmu produkcji B777 do 5 miesięcznie od sierpnia 2017 z obecnych 8,3. Teraz nie sprecyzował, ile miejsc pracy zlikwiduje w przyszłym roku. W bieżącym zmniejszył o 10 proc. stan personelu kierowniczego. W listopadzie zapowiedział likwidację w ciągu 4 lat 500 miejsc pracy i zamknięcie 2 fabryk w ramach przebudowy działu sprzętu wojskowego i kosmicznego.
Z obecnych komunikatów wynika, że następca Raya Connera (awansował na wiceszefa rady dyrektorów B.) w dziale samolotów cywilnych BCA, Kevin McAllister zamierza agresywniej zmniejszać zatrudnienie niż zakładał poprzednik i nie zmniejszy presji na obniżanie kosztów. „Aby skutecznie konkurować i zdobywać nowe zamówienia, które będą finansować projektowanie nowych modeli i rozwój musimy osiągnąć większą efektywność” — stwierdzili obaj w wewnętrznej notatce dla załogi.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas