Aktualizacja: 18.11.2019 11:39 Publikacja: 18.11.2019 11:23
Foto: Bloomberg
Dickson powiedział to 14 listopada, w kilka dni po informacji Boeinga, że spodziewa się w połowie grudnia zatwierdzenia przez FAA, opublikowania dyrektywy o żeglowności tego samolotu i cofnięcia uziemienia. Koncern przyznał wtedy również, że otrzyma zatwierdzenie zmian w szkoleniu pilotów dopiero w styczniu. Podanie tego harmonogramu wywołało duży skok akcji Boeinga — przypomniał Reuter. W ubiegłym tygodniu koncern nagle anulował publikację planowanej informacji o MAX-ach.
Według przedstawicieli władz amerykańskich, ogłoszony przez Boeinga harmonogram był przebojowy, jeśli nie nierealny i nie miał wcześniejszego potwierdzenia przez organ nadzoru.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas