Aktualizacja: 27.11.2019 09:34 Publikacja: 27.11.2019 09:21
Foto: Bloomberg
Urząd powtórzył, że nie zakończył jeszcze sprawdzania zmian projektowych w tym samolocie i związanym z tym szkoleniem pilotów.
W piśmie wysłanym 26 listopada Boeingowi FAA stwierdził, że „uznał, iż publiczne zainteresowanie i bezpieczeństwo w lotnictwie cywilnym wymagają, aby to FAA był uprawiony do wystawiania certyfikatów żeglowności i eksportowych dla samolotów B737 MAX”. Urząd będzie mieć takie uprawnienia do czasu uzyskania pewności, że Boeing „ma w pełni działającą jakość kontroli i procedury weryfikacji”, a inne procedury Boeinga spełniają wszelkie normy wymagane przepisami.
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas