Aktualizacja: 30.01.2017 19:40 Publikacja: 30.01.2017 18:17
6 zdjęć
ZobaczAdam Biedrzycki (Lekarz), Jacek Fedorowicz (Dziadek) i Krzysztof Kwiatkowski (Wnuk) w „Karolu”.
Foto: Teatr Polski, Krzysztof Bieliński
Twórczość Mrożka przeznaczona jest dla publiczności czytającej. Stwierdził to przed laty przyjaciel artysty Tadeusz Nyczek. I myślę, że trafił w sedno.
Nie bez powodu domem Mrożka określany był Teatr Współczesny Erwina Axera czy Teatr Polski za kadencji Kazimierza Dejmka, oba chętnie odwiedzane przez inteligencję. Mrożek prowadził dyskurs z człowiekiem, który zna podstawowe konteksty literackie, zjawiska historyczne. Jeśli mielibyśmy przyrównywać język jego sztuk do sportu, raczej jest to tenis niż boks.
Marcin Teodorczyk został laureatem IV edycji Konkursu o Nagrodę Dramaturgiczną im. Tadeusza Różewicza. Autora na...
„Symfonia tańca” Polskiego Baletu Narodowego to popis doskonałej formy, precyzji każdego ruchu i jego absolutnej...
Minister kultury Marta Cienkowska oświadczyła, że wobec upolitycznienia sytuacji wokół Teatru w Kielcach, współp...
11 listopada w krakowskiej Łaźni Nowej odbędzie się rekonstrukcja procesu Eligiusza Niewiadomskiego, zabójcy pre...
Strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Trzy październikowe premiery poniedziałkowego Teatru TV pokazały po raz kolejny, że najciekawsze spektakle powst...
W świecie, w którym granice wpływów wyznaczają moce obliczeniowe, a algorytmy stają się narzędziem polityki i gospodarki, półprzewodniki pełnią rolę nowego paliwa globalnego rozwoju.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas