Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 08.11.2018 18:54 Publikacja: 07.11.2018 19:00
Foto: Fotorzepa/ Magdalena Kowalczyk
Momo Challenge, to podobna do „niebieskiego wieloryba" gra wciągająca dzieci i nastolatków. Ostrzegają przed nią zarówno kuratoria, jak i policja, tłumacząc, że realizowanie wskazanych przez Momo zadań może być niebezpieczne dla życia. Jednym z wyzwań jest np. zadanie, by wisząc wyplątać się z założonej na szyję pętli.
Momo to lalka o makabrycznej twarzy kobiety i tułowiu kurczaka stworzona przez japońskiego artystę Midori Hayashiego. Jej wizerunek wykorzystany został (bez zgody artysty) do tworzenia gry, którą instalują na telefonach dzieci. Bywa też, że jest to postać zapraszana do znajomych w mediach społecznościowych. Filmiki z lalką i jej przerażającym śmiechem pojawiają się także obok dostępnych w internecie bajek dla dzieci.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Rekordowo niski poziom Wisły w Warszawie jest sygnałem alarmowym dla ekologów i mieszkańców. Na wodowskazie Bulw...
W kontekście niedawnej 81. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego i zbliżającego się 1 września – 86. rocznicy...
Metro Warszawskie odbiera dokumentację pierwszego etapu prac przedprojektowych dla IV linii metra prowadzącej z...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W niedzielę wieczorem przy ulicy Powstańców 27 w podwarszawskich Ząbkach wybuchł pożar. Na początku lipca przy t...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas