Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.03.2019 16:45 Publikacja: 24.03.2019 16:24
Foto: bmvi.de
Już samo hasło kampanii jest kontrowersyjne: "Wygląda jak g***. Ale ratuje moje życie". Oprócz sloganu, na reklamach znalazło się zdjęcie profilu modelki, ubranej w fioletowy kask i... koronkowy stanik. Istnieje też wersja męska.
Ale reklama, która ma być prezentowana na billboardach i innych nośnikach od wtorku, jeszcze przed oficjalną publikacją zbiera ostrą krytykę. Wstrzymania kampanii domaga się m.in. kobieca część młodzieżówki SPD.
W Wielkiej Brytanii wśród osób poniżej 18. roku życia wzrasta świadomość istnienia woreczków nikotynowych – poka...
Jednostki kalifornijskiej Gwardii Narodowej zostały skierowane w niedzielę na ulice Los Angeles, by pomóc w opan...
Administracja Donalda Trumpa poinformowała, że wysyła 2 tysięcy żołnierzy Gwardii Narodowej do Los Angeles, gdzi...
Przez ostatnie pół roku nastroje w państwie Putina radykalnie się zmieniły. Polska wciąż znajduje się w gronie n...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Od środy Francuzi odwiedzający największe strony pornograficzne zobaczą tylko gołe piersi Marianny z obrazu Eugè...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas