Reklama

Ile zarabiają prezenterzy prowadzący "Wiadomości" TVP"? Nieoficjalnie: Miliony

W ciągu pięciu lat czworo prezenterów "Wiadomości" TVP, w tym Danuta Holecka i Michał Adamczyk, może zainkasować prawie 12 mln zł netto - pisze Onet. Portal podaje, że poznał umowy, jakie Telewizja Polska podpisała z prezenterami sztandarowego programu informacyjnego TVP.

Publikacja: 06.10.2023 09:51

Danuta Holecka i Michał Adamczyk

Danuta Holecka i Michał Adamczyk

Foto: PAP

zew

"Dwoje najważniejszych prezenterów — Danuta Holecka oraz Michał Adamczyk — ma z TVP po dwie umowy. Z jednej strony są zatrudnieni jako osoby fizyczne, z relatywnie niewysoką gażą sięgającą w ostatnich latach 5-10 tys. zł. Ale prawdziwe frukta są gdzie indziej — Holecka i Adamczyk mają własne jednoosobowe firmy, z którymi TVP podpisuje dodatkowe umowy, znacznie bardziej lukratywne" - pisze Onet.

Według portalu, we wrześniu 2020 r. szefowa "Wiadomości" występując pod szyldem swej firmy D.D.H. Studio "V" podpisała umowę na prowadzenie "Wiadomości" 10-11 razy w miesiącu za 46 tys. zł netto. Umowa ta, według Onetu, miała wejść w życie wstecznie (od 1 sierpnia 2020 r.) i skończyła się 31 stycznia 2023 r.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Społeczeństwo
Projekt o zmianie czasu utknął w Sejmie, więc znów musimy przestawić zegarki
Społeczeństwo
Lawina wypadków i śmiertelne ofiary szaleńczej jazdy na hulajnogach
Społeczeństwo
Obrona kraju to nie tylko wyzwanie dla państwa. Jak mogą mu pomóc firmy?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Społeczeństwo
Po rozróbach na koncercie Maksa Korża: Azyl zamiast deportacji?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama