Reklama
Rozwiń
Reklama

14-latek zmarł po wyzwaniu internetowym. Firma wycofuje pikantne chipsy ze sprzedaży

Firma produkująca przekąski wycofała ze sklepów niezwykle pikantne chipsy tortilla po śmierci nastolatka, który wziął udział w internetowym wyzwaniu "One Chip Challenge".

Publikacja: 08.09.2023 20:03

14-latek zmarł po wyzwaniu internetowym. Firma wycofuje pikantne chipsy ze sprzedaży

Foto: Flickr/Neil Tackaberry

Produkt wytwarzany przez firmę Paqui z siedzibą w Teksasie składa się z pojedynczego chipsa tortilla doprawionego papryczkami Naga viper i Carolina Reaper, znanymi jako jedne z najostrzejszych dostępnych papryczek.

Pakowany jest w pudełko w kształcie trumny ozdobione czaszką.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Społeczeństwo
Drony znów zakłócają działanie lotniska w Belgii
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Społeczeństwo
Słowacja. Z populacji niedźwiedzi „usunięto” ponad 200 zwierząt
Społeczeństwo
Niedźwiedzie atakują. Władze Japonii reagują na prośby o pomoc, do akcji wkroczyli żołnierze
Społeczeństwo
Jak nietoperze ratują ważną gałąź meksykańskiej gospodarki
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Społeczeństwo
Wszystkich Świętych 2025. Znani ludzie, którzy zmarli w ostatnim roku
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama