#LemonFaceChallenge zykuje popularność w sieci

W USA popularność zyskuje wyzwanie, które zwrócić ma uwagę na dzieci zaatakowane przez rozlanego glejaka pnia mózgu (DIPG). W akcję Lemon Face Challenge zaangażowali się internauci i popularni sportowcy.

Aktualizacja: 16.04.2018 12:08 Publikacja: 16.04.2018 12:02

#LemonFaceChallenge zykuje popularność w sieci

Foto: AdobeStock

adm

Dzięki popularnemu kilka lat temu wyzwaniu Ice Bucket Challenge, na walkę ze stwardnieniem rozsianym udało się zebrać ponad 115 milionów. Jak informuje portal noizz.pl, obecnie popularność zyskuje Lemon Face Challenge.

Akcja zapoczątkowana została przez 11-letnią Aubreigh Nicholas, u której około rok temu wyryto glejaka. Bliscy dziewczynki postanowili wypromować wyzwanie polegające na zjedzeniu cytryny przed kamerą i wrzuceniu filmu z reakcją do sieci.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Społeczeństwo
Sondaż: Ilu Polaków boi się, że sztuczna inteligencja odbierze im pracę?
Społeczeństwo
Parada Równości 2025 w Warszawie. Tęczowe platformy przejechały przez centrum
Społeczeństwo
Parada Równości przeszła ulicami Warszawy. Nie obyło się bez incydentów
wydarzenie
Wystawa Porsche w Warszawie. Setki unikatowych modeli w centrum stolicy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Społeczeństwo
Czy chińskie autobusy w Warszawie mogą być zagrożeniem? Ekspert wyjaśnia