Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 21.01.2019 11:02 Publikacja: 21.01.2019 10:42
Foto: Wikimedia Commons, Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0), CHR!S
Dziennik „The Guardian” opublikował wyniki śledztwa dotyczącego akcji zorganizowanej przez zespół Spice Girls. Koszulki z napisem „#IWannaBeASpiceGirl" sprzedawane są za 19,40 funtów a dochód z nich przeznaczany ma być na kampanię organizacji Comic Relief, walczącej o równość kobiet. Akcja ma na celu pomoc kobietom, aby miały równe możliwości oraz "praca na rzecz wyeliminowania przemocy i dyskryminacji ze względu na płeć i seksualność".
Czytaj także: H&M nie zlikwiduje szwalni w Bangladeszu
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Nadchodzi wojna i co dalej? W wielu krajach stworzone są zasady współpracy państw i przedsiębiorstw podczas konf...
Wstrzymana deportacja trójki cudzoziemców zatrzymanych za rozróbę na koncercie Maksa Korża na Stadionie Narodowy...
Ze zleconych przez „Rzeczpospolitą” badań wynika, że w polskim społeczeństwie utrzymuje się wysoka mobilizacja w...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
1 listopada wejdzie w życie zakaz sprzedaży alkoholu w sklepach i na stacjach benzynowych – taką decyzję podjęli...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas